Heel vroeger had BBD een relatief eenvoudige papieren nieuwsbrief die bij de leden door de bus ging. Later werd dit door een geweldig sterke redactie en het nodige sponsorgeld geupgrade naar het bekende glossy magazine wat jaren op de mat gevallen is en erg gemist wordt. Tijden zijn echter veranderd. De laatste jaren heeft de BBD te maken met minder budget en ‘handjes’ en zeker ook een gebrek aan tijd waardoor er gekozen is om het magazine in de koelkast te parkeren en te focussen op social media en de website. Dit zorgt ervoor dat we als bestuur mee kunnen bewegen met beschikbare tijd en het voordeel voor onze leden is dat nieuws en informatie actueler is. Meer in het hier en nu.
Achtergrond nieuwsbrief
Wat we ook hebben is een digitale nieuwsbrief! Hierin vindt u als ware het een Readers Digest (kent u die nog?) de highlights van afgelopen periode aangevuld met nieuwe informatie. Zo in uw Postvak. Ook wij gaan met de tijd mee en na jaren van mailen via batches in Outlook hebben we sinds kort Mailchimp als mailpakket. Hierdoor kunnen we sneller en efficienter mooiere nieuwsbrieven maken en rondzenden. We hebben er voor gekozen deze nieuwsbrief niet alleen onze leden aan te bieden, maar alle wijkbewoners. Bent u al lid?
Aanmelden kan nu!
Door een mailtje te sturen naar redactie@dichterbijzeist.nl met een verzoek lid te worden zetten we je op de maillijst. Of schrijf je direct hier in:
Let op: helaas lijken veel van onze mails in de spamfolder terecht te komen. Check dit dus en indien dit zo is voeg ons toe aan uw contactlijst.